Ondergang van de zon - Reisverslag uit Villshärad, Zweden van Merel Verdegaal - WaarBenJij.nu Ondergang van de zon - Reisverslag uit Villshärad, Zweden van Merel Verdegaal - WaarBenJij.nu

Ondergang van de zon

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

07 Juni 2014 | Zweden, Villshärad

Jullie mogen dan wel 30 graden hebben (wat ik persoonlijk veel te warm vind), hier is het precies perfect weer. En de zon gaat hier héél laat onder dus ik heb langer genieten :-) Dat ga ik zo lekker op het strand doen, terwijl de zon op zijn gemak de zee inzakt.
Vandaag was het een hele gave dag. Niet alleen heb ik de 100 km grens gepasseerd, het landschap onder Göteborg is veel mooier en woester dan ik had kunnen dromen. De kusten zijn rotsig, de baaien heerlijk stil en natuurlijk. De Zweden genieten nog wel meer van de prachtige natuur. Het weer en de zee zijn kalm. De felle tegenwind heeft mij niets belet en de makkelijk te volgen en voorgekauwde route brengt mij op plaatsen die ik anders niet zou zien. Wat is Zweden toch een prachtig en veelzijdig land! Het is nu nog iets van 100 km naar Göteborg waar ik dus hopelijk morgen zal arriveren. Hier op de camping heb ik de allervriendelijkste vrouw ooit ontmoet. Terwijl ik mijn tent aan het opzetten was kwam ze mij eten brengen! (nom). Ze heeft me ook een aantal bijzondere adressen gegeven waar ik zeker nog heen moet. Wat een prachtig mens.
De zon zakt nu achter de bomen, dus het is tijd om naar het strand te verhuizen.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Actief sinds 22 Mei 2014
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 8681

Voorgaande reizen:

29 Mei 2014 - 30 Juni 2014

Zweden

Landen bezocht: