Regen en nog eens regen - Reisverslag uit Halmstad, Zweden van Merel Verdegaal - WaarBenJij.nu Regen en nog eens regen - Reisverslag uit Halmstad, Zweden van Merel Verdegaal - WaarBenJij.nu

Regen en nog eens regen

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

06 Juni 2014 | Zweden, Halmstad

Het was me niet opgevallen maar de dagen worden met rasse schreden langer licht.Werd ik om 8 uur 's ochtends uit m'n bed/tent gebrand, hier is de zon al om half 7 vrij hoog (niet zo krachtig tho). Ondanks dat bleef ik tot half 9 liggen, want het was heel koud geweeset 's nachts en ik genoot nog even van de warmte. Het was gelukkig wel droog gebleven, maar alsnog was mijn tent drijfnat van de dauw en mijn condens en het wilde niet drogen met dat matige zonnetje. Desondanks was ik toen om 10 uur op de fiets in noordoostelijke richting. Ik wist niet waar ik vandaag wilde eindigen, dat was wel een probleem. Rond 12 uur in R..., besloot ik dat ik naar Göteborg wilde. Een beetje de andere kant uit.... Toch heb ik deze radicale keuze tot uitvoering gebracht en fietste ik niet veel later weer richting Halmstad. Met de wind in de rug en overal donkere wolken om me heen gebeurde uiteindelijk het onvermijdelijke; regen.. Nu was ik gisteren al helemaal nat geregend, dus dat wilde ik niet nog een keer. Dat betekende dus schuilen. Ik heb zeker uur gewacht maar helaas werd het niet minder en ik kreeg het koud, dus besloot ik toen maar om door te gaan. Net voorbij Halmstad is een stukje natuur met een aantal campings waarvan ik er wel op één wilde overnachten. Ik fietste dus, vertrouwend op de kaart, naar Tylüsand waar ik enkel duizend golfbanen tegenkom en 1 mega camping/resort/hotel. Jammer dit. Dat werd dus doorfietsen naar het volgende dorpje, waar de kaart hopelijk niet verkeerd zat.
Zodoende zit (of lig) ik nu in Villshärad. Hier is het moeilijk aan het regenen en best hard en koud is. Op zich niet heel erg maar ik hoop dat het niet veel kouder wordt en zeker als belangrijkste, dat de tent het houdt...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Actief sinds 22 Mei 2014
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 8655

Voorgaande reizen:

29 Mei 2014 - 30 Juni 2014

Zweden

Landen bezocht: